13 Mayıs 2012 Pazar

GEZ-GİLLER LONDRA'DA -3- Turist Otobüsü Turu

Süre kısa ise, önce turist otobüsleri ile şehri bir turlayıp mekanların yönlerini, şehrin haritasını kafamda oturtmayı isterim. Big Bus Tour lar günlüğü 29, 2 günlüğü 36 pound, ayrıca Madame Tussaud's müzesi, London Eye benzeri aktivitelere katılacaksanız, otobüslerden indirimli ve öncelikli biletleri temin edebiliyorsunuz.


Regent Street'ten ara sokaklar 




Yanarım yanarım müzikal bileti bulamadığımıza yanarım, dünyaca ünlü Cats, Phantom Of The Opera, Chicago gibi müzikallerin cenneti...





Buckingham Palace Gardens'a Trafalgar Square'den giriş


Kraliçelerini çok seviyorlar İngilizler, Çünkü 2. dünya savaşında askerlerle birlikte savaş meydanlarındaymış. 
Oy balam, yok benim eteğimin fistosu çamur olur, makyajım akar dememiş anlayacağınız


Gezilerin Haritacı Başı olarak ayrı bir yazı yazmak şart oldu bu fotoğrafı görünce, Erkeklerin Yol ve Yön sormayı gururlarına mı  yedirememesindendir nedir, bendeniz harita okuma uzmanı oldum çıktım.


Birde bize Barbar derlermiş vakti zamanında
kellelerin sallandırıldığı meşhur köprü, Tower Bridge 


Ah Sherlock Holmes, Vah Sherlock Holmes Ne güzeldin Parlemento binası çekimlerinde
ve Big Bang saat kulesi



Yer Bana az geldi, gökleri de göreceğim dersen al sana  London Eye, 
Koca-man yıllardır Benim ayağımı  yerden kesmiş, kesmez beni dönme dolap deyip Murat'a jest yapayım.
yüksekten düşme korkum olduğunu söylemeyeyim.

                             

Londra Kalesi, yan taraftan Nehir turları için Gezi tekneleri kalkıyor, Greenwich'e kadar gidebilirsiniz. 



Sultan Ahmete mi geldik, bir dikili taşta burada var, Ne anladın ey insanoğlu, ta mısırlardan senin kültürünü bile yansıtmayan anca kendi ülkesinde anlam kazanan taşları aşırdın.


Hobaaa... eğlenceye bak,  Yolların bazıları kapalı idi, Sebebi şimdi belli oldu, 
2012 VİRGİN LONDON MARATON' u varmış, genç yaşlı ve hatta Caveman:) bile ordaydı.


Birileri sponsor olaydı da şu caveman'a bi adidas, nike eşofman takımı alınaydı.



 Beatles'in meşhur olduğu sokak Carnaby street





1 yorum:

  1. ne güzel fotolar iyi gezmiş oldum ben de valla.
    :)
    phantom of the opera ben de izlemek istiyorum valla bi gün canlı.
    :)
    beatles ölürüm ki.
    :)

    YanıtlaSil

Üyelik olmadan yorum yazmak isterseniz, Yorumlama biçiminden, en altta "Anonim" seçeneğiyle gönderebilirsiniz.

Uludağ Tatili

   Aile ziyareti için gittiğim Sömestr tatilimde görümcemle aynı koltuğa oturmuş karşımızda duran eşlerimizine baktık, maç izliyorlar biziml...