9 Nisan 2012 Pazartesi

Koca-man ve Karısı Haftasonu Eki

Hafta sonu, kahvaltıya gittik boğaza, ama önce erken kalkılması şarttı, zira bizde sabah saat 10 da kalkılırsa yataktan, kahvaltı evde yapılır. Trafik durumu, mekanların kalabalıklığı, kahvaltı sonrası şart olan yürüyüş seramonisi Murat’ın dışarıya çıkma kriterleri için olmazsa olmazları.

Bir süredir hafta sonları yok kongreydi, yok toplantıydı derken şehir dışında olan Koca-man’cığımı yakalamışken, gözümü açar açmaz önce hafiften arkasından sarıldım, baktım uyanmadı, sıkmaya başladım kucaklıyormuşum gibi, gözlerini açıp kapatınca, kolum ayağım tüm bedenimle Angry Bird misali gerindim de gerindim yataktan. piyouuuuuuu...

Koca-man, az önce rüyasındaki hatun başkaymışta,  şimdi kim bu yanımdaki der gibi bana baktı ( Otelde uyanmaya alışmaya başlamış erkek sendromu)

Ben, Barda tanışıp gece eve attığı bir fıstık edaları ile “ Akşam çok tatlıydın , adın neydi senin, Ben Sofia, Ayasofya " diye güne esprili bir şekilde başlarken (müze gibi kadınım vesselam)

Koca-manın uykusu açıldı oyun hoşuna gitti ya keratanın gülümsedi, ama yaratıcılık sıfır adamda “ ben Murat, koyayım da tur at “ esprisini yapmayı ihmal etmedi.
Neyse amacıma ulaştım mı arkadaşım ben ulaştım, yorgun koca neşesi yerinde yataktan kalktı. Her zamanki gibi hazırlanıp kapıda beklemeye başladım...

Aaaaa.. haksızlık etme adamcağıza, bilgisayar açılacak, o hafta yeni keşfettiği şarkılar İPod'a yüklenecek ki arabada giderken dinlenecek, Şu İstanbul trafiğinde olsun o kadar lüksü...

Bu arada son günlerdeki favori şarkımız walk off the earth - somebody that i used to know   ı dinleyip dans ede ede gittik hisara.

CAfeNar in birinden güzel, Yiğit’in Tabağı, Demet İzmir’de, yok efendim, Aslı Paris’ te gibi menü isimlerinden seçtik her zamanki tabağımızı, ekmekler menemene bandırılırken Murat, aman eksik kalmasın twitledi bizi.