28 Ocak 2013 Pazartesi

Kış Düğünü, Abiye Elbise Sorunu


Haftaya Yıl dönümümüz bizim, Sömestr tatiline denk getirip kışın ortasında evlenen bir çiftiz. 

Yani eşi dostu kar kıyamette başka memleketlerden yollara düşürüp İzmir'e getirten, 
Bu soğukta düğünde ne giyeceğiz telaşına düşüren..
Az küfür yemedim o dönemde arkadaşlarımdan kıyafet konusunda. Benim tuzum kuruydu tabi ilk defa ne giyeceğim derdim yoktu, Hiç bir soğuk straplez gelinlik seçmeme mani olmadı. 

Aklıma geldi bugün, Şimdi eşin dostun yerinde ben olsam bu havada nasıl bir kıyafet giyerdim diye 
Kış Abiye Modellerine baktım, bunları buldum. 
ee.. Hadi üstüne bi lizöz, yada kürklü ceket giyersin de, bunların altına da kapalı ayakkabı giyilmez ki canım. 

Haklıymışsınız, Ben gelin olma telaşından sizlerin kıyafet sorununu büyüttüğünüzü düşünmüşüm.
 Eşşeklik etmişiz, bi 5 6 ay daha bekleyememişiz... 

Elbiseler Evleniyorsan.com  kış abiye modellerinden alıntıdır. 













9 yorum:

  1. en kötü düz siyah elbise çeker gderim;)

    YanıtlaSil
  2. Çok fena bir durum benimde önümde nişandı,düğündü çok fazla kış organizasyonu var ..hadi uzun giyerim elbise olarak diyorum da ayakkabı konusunda takıldım kaldım :) Elbise modelleri süpermiş ama ilham oldu teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Niсe blog here! Alsο уοur sіte loads uρ
    ѵеry fast! What hoѕt are you usіng?
    Cаn I gеt youг affiliаte link to
    your host? I wiѕh my web site loadeԁ up as quіckly as yοurs lol
    Here is my weblog : find freebies here

    YanıtlaSil
  4. hihi yine eğlenceli anlatmışsın.
    :)
    ya bunlar süpeeer valla.
    bu kadar olur yani.
    :)

    YanıtlaSil
  5. Gece mavisi uzun siyah elbiseyi almak için size nasil ulasabilirim

    YanıtlaSil
  6. Ankara ve İstanbul gibi büyük kentlere yakın olan, her geçen yıl gelişen ve büyüyen Kartepe Kayak Merkezi’nde hem kayak yapacak hem yüzecek hem aktivitelere katılacak hem de tarihi yerleri göreceksiniz.
    Daha Fazla Bilgi İçin Lütfen İnternet Sitemizi Ziyaret Ediniz.
    http://www.kartepeotel.com.tr/ #kartepe #kartepeotel #kartepeoteller

    YanıtlaSil
  7. Köroğlu Dağlarının zirvesinde, kayak yapmanın heyecanı bir başka! Kartalkaya Kayak Merkezi, birbirinden zorlu pistleri, dağ tesisleri, doğa aktiviteleri, muhteşem manzaraları, after ski partileri ile dört dörtlük bir tatil yaşatıyor.
    http://www.kartalkayaotel.com.tr/
    #kartalkaya #kartalkayaotel #kartalkayaotelleri

    YanıtlaSil
  8. Poli avm düğün paketi ve mobilya markaları https://www.poliavm.com/

    YanıtlaSil

Üyelik olmadan yorum yazmak isterseniz, Yorumlama biçiminden, en altta "Anonim" seçeneğiyle gönderebilirsiniz.

Uludağ Tatili

   Aile ziyareti için gittiğim Sömestr tatilimde görümcemle aynı koltuğa oturmuş karşımızda duran eşlerimizine baktık, maç izliyorlar biziml...