23 Mayıs 2012 Çarşamba

ESKILER "Dönüşüm" - Do It Yourself-

    Murat ve Ben evlendiğimizde iki bekar evini birleştirdik, yeni alınan mobilyaları da eklersen, varın siz düşünün evin halini.
 
    Kimini elden çıkardık, kimini yeniden değerlendirmek zorunda kaldık.

   Bildiğiniz kahverengi orta sehbayı güzelce zımparalayıp, önce beyaz yağlı boya ile zemin hazırladım, sonra kırmızı boya, üstüne vernik.


                                        Yastıklarla takım olsun diye kırmızı seçtim renk olarak



Eski model siyah camlı televizyon sehpasıydı bu, onunda camlarını söküp aynı şekilde boyadım
ve
Koç Taştan aldığım sepetler ve evdeki aksesuarlala süsledim, çok ıvır zıvırımızı  topluyor bu bizim.




Ben: "Murat gel bak şunlara, atılcakları ayıralım"
Murat: Sonra bakarız, 
Ben: " Ee ben ayırıyorum o zaman senin çöpe gidecekleride"
Murat: "Atma!!! Benim anılarım var onlarla"
Ben:"senin bu eski şarj aletleri, gereksiz kablolarla anı yapacak kadar ne gibi bir ilişkin olmuş olabilir ki Murat" 

çöpe, çöpe, bu da çöpe, bu geri dönüşüme, bunu ayır kesin yarın bir gün ister, diye diye evi temizledim. 

Kalanları da farklı boylarda aldığım saklama kaplarına koydum, 

Elimden örgüde geliyor, canlı renklerde 3 renk kirpi yumaklarla kapaklarıyla birlikte süsledim kutuları, gerekli yerleri silikon tabancası ile yapıştırdım.



Babaannem görse bunları gurur duyardı benimle, 
Ege şivesi ile "Atman gızım, Atman Her bi şeyi, Engücü bi gün ilazım olur" derdi eminim.

22 yorum:

  1. şive tam oturmuş.:)
    seninle gurur duyacağına eminim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. goruyorsun dimi hypo sen sahitsin bak, Birde izmir kizlarina "suslenip gezmekten baska birsey bilmezler" derler:)

      Gideyim, birde marifetlihanimlar klubunede uye olayim, Bu spotla zoptirik imajimdanda kurtulmus olurum:)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. @ALIŞVERİŞ DANIŞMANI bana bi cevabinda " mazallah orguye falan sararsin sonra" demistin, Ahin tuttu...

      Sil
  3. galivedim gari :)))
    şive süper :)
    neler neler gördüm marifet damlıyor buradan :) beğendim ;)

    YanıtlaSil
  4. gelinimiz pek marifetli,
    tatlım morhipoda bambi var nude ayakkabı ıstıyon ya:))

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. daral gelen anne babaların gözü gönlü açılsın diye ekliyorum:)
      Arada çocuklar içinde bişeyler ekliyorum, Berk içinde birşeyler bulabilirsiniz..

      Sil
  6. eskilere yapılan bu dokunuşlara bayılıyorum, renk seçimin süper ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bileydim ca-nım berjeri atmazdım:) onuda boyardım.. çok moda oldu bunlar...

      Sil
  7. ah su ege sivesi yok mu :) walla pek bir hamarat gordum seni :))

    YanıtlaSil
  8. çok güzel yapmışsın.Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  9. ne güzel olmuş hepsi :)) iyi günlerde kullan..

    YanıtlaSil
  10. çok güzel olmuş..özzellikle dekorasyonda kırmızıya bayılıyorum..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim, iki kurus fazla olsun , kirmizi olsun :)

      Sil
  11. Gerekmedikçe satın almamak ve eskileri değerlendirmek...Takdir hatta teşekkür edilesi.Bu arada izleyici sayısı bu kadar hızlı artan bir başka blog görmedim.Daha geçen, sizin deyiminizle cenabet rakamdan sıyrılmaya çalışmıyor muydunuz yahu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurederim Leventcim, Biz burda komsularla egleniyoruz iste:) yakinda gun yapicaz...

      Sil
  12. babaannenin seslendirmesine bayıldım gözümde canlandı:)

    YanıtlaSil
  13. harika görünüyor kırmızı sehpaya bayıldım :)

    YanıtlaSil
  14. ah bak bu tür el işleri hiç elimden gelmiyor.
    ama atmaya elemeye de bayılırım.
    :)
    kırmızı ne güzel olmuş.
    :)

    YanıtlaSil

Üyelik olmadan yorum yazmak isterseniz, Yorumlama biçiminden, en altta "Anonim" seçeneğiyle gönderebilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...