7 Ocak 2013 Pazartesi

Sigarayı Biorezonas İle Bıraktım

   2013 'e girdiğimiz şu günlerde herkese Sağlıklı ve Huzurlu bir yıl diliyorum öncelikle... Ben bu sene yıllardır cebelleştiğim sigarayı bırakma kararımı 3 ay öncesinden uygulamaya başladığım için çok mutlu girdim.

   Mora terapi denilen diğer adı Biorezonans olan 45 dakikalık bir uygulama ile sigarayı bıraktım. Grupanya ve Şehir Fırsatlarında gezinirken ara sıra gördüğüm Alpha Tıp Merkezinin yaptığı kampanyadan satın aldım.

   İstanbul da yaşayanlar takipte olup kampanyayı denk getirdiklerinde alabilirler.

   Piyasa değeri 450- 500 TL. arasında değişen bu işleme ben, kampanya ile 109 TL. ye sahip oldum.

   Birazdan sigarayı bırakmak isteyenler ve  sevdiği insanlar bıraksın isteyenler için  çatır çatır reklam yapıp adresleri vereceğim ki herkes duysun bilsin.

   Kendi şehrinizdeki biorezonans merkezlerine ulaşmak için TIKLAYIN

   Bu merkezlerde genelde akupunktur uygulamaları da yapıldığı için isterseniz yan desteklerden de faydalanabilirsiniz.

   Merkeze gitmeden önce su içmeye başlıyorsunuz, vücudun su rezervi dolu olmalı ki kan dolaşımı, nikotin temizleme işlemi hazır olsun. 2 adet sigara içip külünü küçük bir şişeye doldurmanız isteniyor. Vücudun belli bölgelerine bakır tabletler yerleştiriliyor, çıplak ayakla yine bakır bir zemine basarak oturuyorsunuz, ellerinize verdikleri silindirleri tutarak 45 dakikalık bip bip bip sesleri eşliğinde işleminiz başlıyor.

                                                                      (fotoğraf alıntıdır)

   İşlem sonrası böbeğinize metal bir cip bantlanıyor ve 1 ay çıkarmamanız isteniyor.

   Herhangi bir şey değişmemiş gibi evinizin yolunu tutuyorsunuz, ama zaman ilerledikçe " hiişttt bi sigara yaksana" diyen iç güdünin sizi dürtmediğini fark ediyorsunuz. Sigara içmemek sizi gerginleştirmiyor, strese sokmuyor bu hoşunuza gitmeye başlıyor.

   Zaman ilerledikçe kendinize güveniniz artıyor, hayatınızı nasıl sigaraya göre ayarladığınızı fark ediyorsunuz. Ha boşluklar oluşuyor hayatınızda, onları nasıl dolduracağınız size kalmış.

   Ben uygulama sonrası İzmir'e gitmiştim tatil için. Ortam değişikliği çok iyi geliyor. 8 ay önce sigarayı bırakmış olan amcama katılıp dağlara tırmanıp, trekking yaptım sabahın 6 sında yemyeşil çam ormanları içinde. Evimin dibindeki şahane güzellik TELEFERİK DAĞLARI

   Sigarayı Bırakma sonrası yaşadığım psikolojik değişiklikleri  BURADAN, Fiziksel değişiklikleri BURADAN okuyabilirsiniz.

   Sigara içerken güzel, bırakınca pişmanlık oluyor. Geçen yılları nasıl harcadığınıza hayıflanıyorsunuz. Bir an önce kendinizi iyileştirmek istiyorsunuz. Detox içecekleri faydalı oluyor.

   Benden bir hafta sonra koyu tiryaki Yengem doktor kontrolünde champix adındaki ilaçla bıraktı sigarayı, o da hiç zorlanmadı, İlaçla bırakmayı daha sonra yengemle yapacağım sohbet sonrası anlatabilirim sizlere.

   Ailede başka sigara içen kalmadı,  spekülatif  21 Aralığı da atlattığımıza göre Cemil Cümlemiz sağlıklı yaşama devam edebiliriz.

   Sevgiler,



1 yorum:

  1. Hі theгe, You'νe done a gгeat job.
    Ι'll certainly digg it and personally гecommend to my friends.
    I'm confident they'll be benefiteԁ fгom this website.



    Here is my ρage: mulheres bonitas [wordpress.com]

    YanıtlaSil

Üyelik olmadan yorum yazmak isterseniz, Yorumlama biçiminden, en altta "Anonim" seçeneğiyle gönderebilirsiniz.

Uludağ Tatili

   Aile ziyareti için gittiğim Sömestr tatilimde görümcemle aynı koltuğa oturmuş karşımızda duran eşlerimizine baktık, maç izliyorlar biziml...