23 Ocak 2013 Çarşamba

Q. Tarantino - DJANGO UNCHAINED -




DJANGO UNCHAİNED, Tarantinonun son filmi. 

Altın Küre Ödüllerinde En İyi Senaryo, En İyi Oyuncu Ödülünü de Christoph Walt'a kazandırdı. 

Çok iyi Eleştirilen alan film, Türkiye de vizyona daha girmedi, ama Gişe hasılatı ile Tarantino'ya çok paralar kazandıracağı söylentileri var. 

Ben ne zaman uçan tekme yapsam salonun ortasında, Murat bana Kill Bill' den Lucy Liu'nun karlar üstünde kafa tasının kesilme sahnesini hatırlatır. 


evet uçan tekme atabiliyorum ben, Her Abisi olan kız cocugu gibi ben de çocukken karatecilik oynadım. 
Biz ailecek aksiyon seviyoruz, bu filmide sabirsizlikla bekliyoruz. 

sevgiler...

 Tarantino Filmleri 









OUENTİN TARANTİNO







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Üyelik olmadan yorum yazmak isterseniz, Yorumlama biçiminden, en altta "Anonim" seçeneğiyle gönderebilirsiniz.

Uludağ Tatili

   Aile ziyareti için gittiğim Sömestr tatilimde görümcemle aynı koltuğa oturmuş karşımızda duran eşlerimizine baktık, maç izliyorlar biziml...