18 Ocak 2013 Cuma

Manikür Oyunları




   Alışveriş merkezinde gezinirken Karı-Koca, Tırnak hede hödösü tanıtımı için açılan stanttaki satıcı bayan durdurdu beni. Efendim bu tarafı düzeltiyormuş, şu tarafı inci özleri ile parlatıyormuş, maniküre gitmeye son verecekmişim, 400 kullanımlık bu mucize ürüne sahip olmalıymışım. Yanında El kremi, bir de tırnak cilası hediyeymiş.

   Ayyy ne güzel, Bayan alttan girip, üstten çıkıp pazarlamacılık yeteneklerini hiç zorlanmadan üstümde gerçekleştirdi ve 45 TL. ye şu Tırnak Hede Hödösünün sahibi oldum.

   Bir kere kullanım sonrası, kuaföre gittiğimde manikürcü arkadaşla sohbet esnasında sordum, ne cevap işiteceğimi bildiğim halde “ O ALETLER TIRNAKLARIN YAĞINI EMiYOR, BİZ ÖNERMİYORUZ” dedikten sonra rafa kaldırdım hede hödöyü.

   Ama suç benim her gördüğünü alma isteğim olamaz, kadınım ben, Ta ademoğlu kadınlarından geliyor genlerim , TOPLAYICILIĞIM


   Pazarlamacı bayan, benim yolumu kesip “1 dakikanızı alabilir miyim” dediğinde Benim yanımdaki adam bostan korkuluğumu canım, Alemin kocası gibi niye benim kolumdan çekip “ ıvır zıvıra, kullanmayacağın şeylere  para harcayıp durma ya” deyip beni azarlamaz da, ben de kuyruğumu sıkıştırıp oradan sıvışmam.

   Benim Ekonomist Kocacığım, "Al Ver Ekonomiye Can Gelsin", mantığı içinde beni engellemezsen, Benim Toplayıcı genlerime karşı, senin Avcı genlerin beni yakalayıp götürmezse, Ay sonunda “Sen maaşını nerelere harcıyorsun allah aşkına, azıcık para biriktir bari ” demeyeceksin.

Böylede “saldım çayıra mevlam kayıra” olma.

(Aşk-ı memnu replikleri)  Karına…  Bana… Bana Gülçin’ine…AVM lerde sahip çık  canım benim, 

Parayı sokaktan mı topluyoruz biz ya. 




4 yorum:

  1. Niye taraf tutuyorsun ki, belki manikürcün seni kaybetmemek için yalan söyledi :P

    Benim böyle hatalarıma, böyle paronoyalarım vardır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok kızın dedigi gibi tırnagın üst tabakasını alıyor aparat.

      Sil
  2. Okuduktan sonra tırnaklarıma bakmaktan alamadım kendimi. Berbat durumdalar. Ben olsam almazdım , cimriliğimden değil, tembelliğimden. çünkü kendimi biliyorum üşenirim ben kesin. ya bir de manikürcü kızla yapılan dedikodu hiçbişeye değişilmez ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen benimkileri gör... Her gün yapıştırıcı tutkaL kullanmaktan oje süremiyorum:)

      Sil

Üyelik olmadan yorum yazmak isterseniz, Yorumlama biçiminden, en altta "Anonim" seçeneğiyle gönderebilirsiniz.

Uludağ Tatili

   Aile ziyareti için gittiğim Sömestr tatilimde görümcemle aynı koltuğa oturmuş karşımızda duran eşlerimizine baktık, maç izliyorlar biziml...