14 Ocak 2013 Pazartesi

Gebelik Testi Sponsoru

 


   Ben şimdi Bir Yazar Kafe yazarı oldum, Yazılarım orda da yayınlanıyor, Halka arza açıldım.

   Bir de Bumerang Üyeliği aldım ki Tayyip Erdoğan bu sene yine %3 zam yaparsa biz memurlara Bloguma aldığım reklamlarla geçinir giderim artık diyordum.

   Ama arkadaş ilk teklif de DUREX Reklamı olmaz ki ya, İzmirliyiz rahatız dedikte amacımıza aykırı düşmez miyiz şimdi.

   Benim gibi bebek sahibi olmaya çalışan bir kadın,  "Durex Kullanın oh rahatlayın, Kafayı da bi'şeye takmayın" demez ki, dese de zaten 3 5 ay sonra hadi biz çocuğu yaptık diyelim, "abooowww.. bunların prezervatif delik çıktı galiba" diye milletin aklında marka ile ilgili olumsuz bir fikir oluşmaz mı?

   Ne beni ne kendinizi yormayın güzel arkadaşım, Şöyle mesela Gebelik Testi reklamı için teklif verin, hatta beni firmaya sponsor seçin. seçin seçin..

   UTANIYORUM artık Gebelik testi almaya. Testi istemekte değil sıkıntım, "7 8 tane ucuzlarından, 2 3 tanede pahalılarından gebelik testi istiyorum" dediğimde,  hatta bunu abartıp her hafta yaptığımda eczacı kız yüzüme bakıp "nasıl yani, ayın her günü de bakılmaz ki"  dedi. Tez canlıyım, heyecanlıyım. Sana ne...

 "Sana mı soracağım sabah akşam belki benim eğlencem bu, benim bünyem  alışkın buna"  demedim. 

   Ne yaptım?  Ben de her hafta semtimizin güzide eczanelerini dolaştım tek tek. Beni Hatırlamayacakları aralıklarla gezinip duruyorum bugün burdan, yarın şurdan alıyorum.

  Zaten kız olur ve huyu suyu bana benzerse, Babası kafasını nerelere vuracağını bilemeyecek ve bu pişmanlığı bir daha yaşamamak için çifter çifter takacak emin olun sayın Durex yetkilileri. Ama biz şimdilik yayınlamayalım sizin reklam teklifinizi .

Sevgiler...




9 yorum:

  1. Blog üyeliğinde +18 içerik içermiyor diye seçeneği işaretledik bide sormazlar mı adama bu ne diye :)):D Dün birinde gördüm inşallah bana gelmez dedim bu teklif pat mail geldi :))) çoluk,çocuk,akraba, dost okuyor ama herkes bu kadar relax değilvalla bu reklam hemdeeeee 5tl diyemezdim yayınlamadım bende :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında yayınlamak lazım,bilinçlendirme iyidir, Bazı insanlar mesela ben, en azından bi engele takılıp doğmaya bilirdik. Vakti zamanında toplum için tedbir alınabilirdi:))

      Sil
    2. Oda doğru aslında :))

      Sil
  2. Aman haaaa o reklamda bilinçlendirme görmedim ben.. reklam metaryalinin sebeb-i mevcudiyetine aykırı bir reklam söz konusu. Bilinçlendirme olacağı kesin de doğum kontrol yöntemi açısından değil...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güdülemeyen 2 ayaklılar vardı ya hani :)) sen söylemiştin . onlara faydamız olurdu KAhve Telvem, canım benim. :))

      Sil
  3. Gülçincim sanırım senin için duygusal bir konu bu ( ve yine nasıl güzel anlatmışsın bu durumu) ama hakikaten insanların bilinçlenmesi lazım. Görüyoruz durumumuzu, herkes aç, herkes sefil... Yok öyle 3 tane, 3 te yetmez 5 tane... En kısa zamanda isteğine kavuşman dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla istegimin ne olduğunu bende bilmiyorum:) Ameliyatımı bile 6 ay erteledim ha bugun ha yarın diye:) okulda dıyuyorum sanırım çocuklara evde cocuk sesi cekesim yok aslında.. :))

      Sil
  4. Allah iyiliğini versin Gülçin ne güldüm ya:)) Allah tez zamanda dileğini kabul etsin diyeyim, sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) valla aklıma daha edepsiz fikirler geldi de yazamadım, bu kadarı ile yetindim:))

      Sil

Üyelik olmadan yorum yazmak isterseniz, Yorumlama biçiminden, en altta "Anonim" seçeneğiyle gönderebilirsiniz.

Uludağ Tatili

   Aile ziyareti için gittiğim Sömestr tatilimde görümcemle aynı koltuğa oturmuş karşımızda duran eşlerimizine baktık, maç izliyorlar biziml...