25 Aralık 2012 Salı

EFENDİİİİİİMMMM... Herkese Merhaba...

Ayrıntılarını daha sonra yazacak olsam da

3 aylık süre içinde sigarayı bıraktım, bol bol yürüdüm, yedim, içtim, alışveriş yaptım..

Norm fazlası kalınca yeni açılan bir okula tayin istedim, hüzünlü bir ayrılışının ardından anasınıfını sıfırdan açma işlemleri ile uğraştım.

Öğrencim olmayınca eee kafa sakin enerji tavan şarkı ve parmak oyunlarını videoya çekmeye çalıştım.

Şimdi 10 gün raporluyum, paşa paşa yatıyorum ameliyat oldum. Sanırım bloglara saldıracağım, birikenleri okuyup, kendi birikenlerimi  yazacağım.

aslıpano  beni minlemişsin teşekkürederim ama zaman aşımına uğradığından bir daha ki mim'e diyelim.

dıt dıt dıt dıt dıttt, tempoo  Haydi Gamgam styleeee:))

5 yorum:

  1. hoşgeldin :)
    sen olmazsan olmazmış ,okumaktan keyf aldığım kişilerdensin bunu anladım ;)
    geçmiş olsun bu arada ameliyat olmuşsun , umarım hemen iyileşirsin ciddi birşey değildir..
    yazışacak ne çok şey birikmiş..

    YanıtlaSil
  2. gayganam sıtay o bikerem:P hoşgeldiiiin
    geçmiş olsun...

    ohh kurtulmuşun sigaradan

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun..Özlemiştik. Umarım ciddi bir problem yoktur..Acil şifalar diliyorum..

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürederim, iyiyim, cabbarlık yapıp kalkmazsam daha cabuk kaynayacak yaralar işallah:)

    YanıtlaSil
  5. Hoş geldin & geçmiş olsun... özledik..:))

    YanıtlaSil

Üyelik olmadan yorum yazmak isterseniz, Yorumlama biçiminden, en altta "Anonim" seçeneğiyle gönderebilirsiniz.

Uludağ Tatili

   Aile ziyareti için gittiğim Sömestr tatilimde görümcemle aynı koltuğa oturmuş karşımızda duran eşlerimizine baktık, maç izliyorlar biziml...