16 Mayıs 2012 Çarşamba

Hekim Kadın Koş Hasta Var


Ben yarım gün çalıştığım ve evde beni bekleyen ne bir köpek, ne bir bebek olmadığı için akşam Murat gelene kadar "Hastayım ama boğazlarım da ağrıyor" diye nazlanacağım kimsem yok şu anda.

Hoş, gelinimiz Aynur hasta olduğunda "çocuklu kadın hasta olmaz, olsa da hasta olmaya hakkı olmaz" der her zaman, Ben de "bloglu kadın hasta olmaz, olsa da eğlenmekten hastalığı kalmaz"  diyebilirim. 

Fotoğrafları çekerken çok eğlendim, takip ettiğim moda stil bloglarına imrendiğimden olsa gerek Woody'den kışın aldığım pijamalarımla pozlar verdim. 


Hekim kadın aktar versiyonu gibi bizim ev "zencefil,zerdaçal,bal "karışımını benim kurtarıcım, özellikle ani gelen öksürükler için birebir.




"Bugün ne giysem" izliyorum. "bacım bu ceket kaç lira, 10 para aaaaawww:)


 Bu sene tüm yeniyıl, doğum günü, anneler günü hediyelerini woody den yaptım, çok renkli ve her yaşa uygun gecelik,pijama çeşitleri var. Geyiklerin gözleri gece karanlıkta parlıyor. 


4 yorum:

  1. bu kadar neşeli bir hastalık geçiren bir hasta görmedim:)
    geçmiş olsun diyeceğim ama havada kalır diye de korkuyorum:)

    YanıtlaSil
  2. ya zerdacal nasıl bişey, valla cizgifilm misali kulaklarımdan buhar ağzımdan alev cıkardım:))
    ama oksuruk pat diye gitti valla. buyuksun abla..

    YanıtlaSil
  3. @hypo Birde akşam olup ateş yükselince gör sen beni.

    @Aysunum, iyileşeceğiz sabret, salgın mı büyük biz mi büyük?

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsunmuş geçmiş de zaten.
    :)

    YanıtlaSil

Üyelik olmadan yorum yazmak isterseniz, Yorumlama biçiminden, en altta "Anonim" seçeneğiyle gönderebilirsiniz.

Uludağ Tatili

   Aile ziyareti için gittiğim Sömestr tatilimde görümcemle aynı koltuğa oturmuş karşımızda duran eşlerimizine baktık, maç izliyorlar biziml...