10 Nisan 2012 Salı

Koca-man' dan Haftanın Seçmeleri


Altta Baxer, üstte kravat gömlek, işten gelir gelmez playstationda fifa oynamaya başlayınca ben, " üstünü değiştirseydin bari" deyince el cevap: "Milli takımı aldım, resmi bir maç oynuyorum". 
ben dumur, hııııı???


Kayseri'ye iş seyahatine gitmeden önce sorar
Koca-man: Ne getireyim Kayseri' den sana, söyle ne istiyorsan
Karısı: Ne getirebilirsin ki, 
Koca-man: Pastırma, sucuk, mantı allahhh... 
Karısı: bi gürü git...


Koca-man: üfffffff...
Karısı: N'oldu şekercan, ne oofffluyorsun
Koca-man: oflamıyorum üflüyorum.
Karısı: eee devam et o zaman...


Yıllar evvel işle ilgili çok canı sıkkın olduğu bir gün 12 saat playstation oynaması sonrası dayanamayıp fişi çektikten sonra bizim evde o alet benden izin alınmadan açılmıyor.
Koca-man: Biraz playstation oynayabilir miyim.
Karısı: Oyna
Koca-man: Ya bir el oynayacağım, Lütfen
Karısı: eee oyna dedim ya. (içimden spot hazırlıyorum, gölge etme başka ihsan istemez:)
Koca-man: Hııımm, tamam o zaman









2 yorum:

  1. hihihi o oyna'nın altında neler yatıyordur ha ha ha.
    korkuyordur oynamaya.
    :)

    YanıtlaSil

Üyelik olmadan yorum yazmak isterseniz, Yorumlama biçiminden, en altta "Anonim" seçeneğiyle gönderebilirsiniz.

Uludağ Tatili

   Aile ziyareti için gittiğim Sömestr tatilimde görümcemle aynı koltuğa oturmuş karşımızda duran eşlerimizine baktık, maç izliyorlar biziml...