13 Nisan 2012 Cuma

Gökten Düşecek 3 Elma


Evrene yaz, boşluk bırak  bilmem kaça gönder, dileğin sana geri gelsin hesabı, Enerjiye, telepatiye, ne ekersen onu biçersin teorilerine inanırım ben.

Rahmetli anneannem, ben doğduğumda " kız çocuk eve bereket getirir" demiş ve çok sevinmiş. 
hemen akabinde, Babam işinde yükselmiş, ailemle yaşamadığım öğrenim ve çalışma hayatım boyunca ne zaman ziyaretlerine gitsem İzmir'e o kriz zamanlarında bile satışı yapılamayan mallar satılmış, eve bol bol para girmiştir.

Girdiğim boş mağazalar, dükkanlara adım atmamla dolup taşması, benim sonra kasada kuyruk beklemek zorunda kaldığımda çabası. 

Evet efendim, Bana çocukluğumdan beri "BEREKET GETİREN" misyonu yüklendiği için midir nedir, Bulunduğum ortama bolluk, bereket gelir.

1. Elma, İstanbul'a tayinim çıktığında haftasına terfi edip İstanbul'a gelen Murat, 
2. Elma, nişanlanıp aynı eve çıktığımızda, güzel bir teklif alıp firma değiştirmişti. 

Ne münasebet sayın Koca-man, geçen sene Borsa da kaybettiğin paraların benimle hiç alakası yok. Akıllı olaydın da kumar oynar gibi borsaya para yatırmayaydın. hııhh...

Gökten 3. Elmayı da bir yavrumuz olursa onun getireceğini söylesem de,  " Bizi maddi manevi ömür boyu sömürecek, hayatımıza çöreklenip bizi parmağında oynatacak" gibi şaka yollu senaryolarını da duymamazlıktan gelsem de, Ben O minik ayakları öpüp koklayacağım günlerin hayalini kuruyorum.

Bak göreceksin, bebek olduğunda ona gitarınla ninniler söyleyip,geceleri ben uyanmadan benden çok ilgilenip, seveceksin şaşkın adam...

Sen uykusuzluğa benden daha çok dayanıklısın, Geceleri ilgilenirsin di mi? Ama ama... Benim uykum vaaarrrr...


2 yorum:

  1. amanın demek bereket ha, o halde ucundan bana da değer mi:))
    minik bir bebek kayramaın da hoşuna giderdi:)

    YanıtlaSil
  2. ayyy kıyamam hadi olsun bir bebeğiniz de öpüp koklayın.
    kız olsun bence ama.
    :)

    YanıtlaSil

Üyelik olmadan yorum yazmak isterseniz, Yorumlama biçiminden, en altta "Anonim" seçeneğiyle gönderebilirsiniz.

Uludağ Tatili

   Aile ziyareti için gittiğim Sömestr tatilimde görümcemle aynı koltuğa oturmuş karşımızda duran eşlerimizine baktık, maç izliyorlar biziml...